🤩 Een sterk campagnebeeld is goud waard. Je kunt er overal mee uitpakken, zowel online als in het straatbeeld, en je plukt er jarenlang de vruchten van. Of je nu een actie wilt aankondigen, meer buzz rond je merk wilt creëren of een bepaalde doelgroep wilt sensibiliseren. ‘Ik koop lokaal’, een initiatief van KERNpunt en provincie West-Vlaanderen (in samenwerking met Unizo en POM West-Vlaanderen) is daar een schoolvoorbeeld van. De campagne, die in het leven werd geroepen om de lokale economie te ondersteunen, zet mensen op een positieve manier aan om zoveel mogelijk lokaal te shoppen.
🚀 Impressionant mocht de campagne van 2023 mee ontwikkelen. Iets waar we met plezier onze schouders onder zetten, want de lokale economie steunen is en blijft belangrijk. 💪 Onze opdracht? De creatie van één algemeen concept en 9 beelden rond diverse thema’s zoals Valentijn, Pasen, de lente, de zomer en de eindejaarsperiode. Daarnaast zorgden we ook nog voor social media-visuals en animaties, advertenties, affiches en slogans met ludieke quotes.